Dobrý den!
Pane doktore vážím si Vaší profese i Vašeho příkladného přístupu k pacientům. Ale nesouhlasím s Vaším vysvětlením výše poplatku za vyšetření seniorů na řidičský průkaz. Z mého hlediska se v tomto případě nemůže jednat o stejné platby jako všude jinde. Myslím si, že prohlídka pro získání řidičského průkazu(nového) bude asi jiného rozsahu než následná prohlídka periodická. A kouzlo je i v tom, že senior určitě nebude žádat o nový řidičský průkaz, zatímco ostatní lidé budou žádat jen o nový průkaz, protože nemají periodické prohlídky nařízeny.
Totéž si myslím, že by platilo i pro prohlídky na zbrojní průkaz. Nový versus prodloužení platnosti.
Děkuji, pokud se nad tím zamyslíte.
S pozdravem Kováč Juraj
Dobrý den, je to úplně opačně, než si myslíte - vyšetření seniora (a prozkoumání všeho možného ohledně jeho zdravotního stavu fyzického i psychického) je náročnější a delší, než vyšetření mladého zdravého žadatele. Přesto je za to u mě stejný poplatek pro všechny, i když senior zabere běžně třeba 4x tolik času. Mnoho seniorů již neprojde, odesíláme je k dovyšetřením dalším a nebo již bohužel vůbec nejsou způsobilí. Těm poplatky vůbec neúčtuji (správně se má platit za jakýkoliv posudek, ne jen za ten, se kterým je žadatel spokojený). Nemluvě o tom, že moje ceny nejsou nijak vysoké, nastavil jsem je nízko, v porovnání s okolními ordinacemi. V porovnání se vším ostatním, co k autu a provozu auta potřebujete, platíte u lékaře úplně nejméně - lékař by tedy, dle mého názoru, měl být ten poslední, kde se budete handrkovat o stokoruny.
Dobrý den, ordinaci jsem převzal s plnou kartotékou. Takže úplně nové pacienty zatím nepřibírám. (Noví jsou teď pro mě všichni...). Nějaký rezervní prostor si chci nechat pro moje bývalé pacienty. Potom uvidím, jak to půjde.
Přidat komentář
Přehled komentářů
registrace
25. 6. 2023 8:50:34 | Jiřina Mikulášková
Dobrý den, pane doktore,
registrujete nové pacienty?
Děkuji .
S pozdravem Mikulášková
Odpovědět
Polemika s Vaším názorem.
24. 5. 2023 8:36:11 | Kováč Juraj
Dobrý den!
Pane doktore vážím si Vaší profese i Vašeho příkladného přístupu k pacientům. Ale nesouhlasím s Vaším vysvětlením výše poplatku za vyšetření seniorů na řidičský průkaz. Z mého hlediska se v tomto případě nemůže jednat o stejné platby jako všude jinde. Myslím si, že prohlídka pro získání řidičského průkazu(nového) bude asi jiného rozsahu než následná prohlídka periodická. A kouzlo je i v tom, že senior určitě nebude žádat o nový řidičský průkaz, zatímco ostatní lidé budou žádat jen o nový průkaz, protože nemají periodické prohlídky nařízeny.
Totéž si myslím, že by platilo i pro prohlídky na zbrojní průkaz. Nový versus prodloužení platnosti.
Děkuji, pokud se nad tím zamyslíte.
S pozdravem Kováč Juraj
Odpovědět | Zobrazit odpovědi
Re: Polemika s Vaším názorem.
17. 9. 2023 1:33:00 | MUDr. Roman Durdis
Dobrý den, je to úplně opačně, než si myslíte - vyšetření seniora (a prozkoumání všeho možného ohledně jeho zdravotního stavu fyzického i psychického) je náročnější a delší, než vyšetření mladého zdravého žadatele. Přesto je za to u mě stejný poplatek pro všechny, i když senior zabere běžně třeba 4x tolik času. Mnoho seniorů již neprojde, odesíláme je k dovyšetřením dalším a nebo již bohužel vůbec nejsou způsobilí. Těm poplatky vůbec neúčtuji (správně se má platit za jakýkoliv posudek, ne jen za ten, se kterým je žadatel spokojený). Nemluvě o tom, že moje ceny nejsou nijak vysoké, nastavil jsem je nízko, v porovnání s okolními ordinacemi. V porovnání se vším ostatním, co k autu a provozu auta potřebujete, platíte u lékaře úplně nejméně - lékař by tedy, dle mého názoru, měl být ten poslední, kde se budete handrkovat o stokoruny.
Odpovědět
Nový pacient
3. 11. 2022 15:13:10 | Barbora Staroňová
Dobrý deň,
chcela by som sa informovať, či momentálne prijímate nových pacientov. Ďakujem.
Prajem príjemný deň.
Staroňová
Odpovědět
nový pacient
2. 9. 2022 9:50:31 | Ivana Šímová
Dobrý den, ráda bych se stala vaším novým pacientem.
Bylo by to možné?
Děkuji
Odpovědět | Zobrazit odpovědi
Re: nový pacient
23. 9. 2022 18:49:02 | MUDr. Roman Durdis
Dobrý den, ordinaci jsem převzal s plnou kartotékou. Takže úplně nové pacienty zatím nepřibírám. (Noví jsou teď pro mě všichni...). Nějaký rezervní prostor si chci nechat pro moje bývalé pacienty. Potom uvidím, jak to půjde.
Odpovědět